Odpowiedzi

2010-02-20T19:35:27+01:00
Atlantyk:Prądy morskie ciepłe: Północnorównikowy, Karaibski, Antylski, Zatokowy (Golfsztrom), Północnoatlantycki, Norweski, Zachodniogrenlandzki, Gwinejski, Gujański, Południoworównikowy oraz Prąd Brazylijski.
Prądy zimne to: Labradorski, Wschodniogrenlandzki, Kanaryjski, Benguelski, Falklandzki i Dryf Wiatrów Zachodnich.

Ocean Spokojny: prądy ciepłe: Północno- i Prąd Południoworównikowy, Równikowy Prąd Wsteczny, Kuro-siwo, Północnopacyficzny, Aleucki oraz Prąd Wschodnioaustralijski. Natomiast prądy zimne to głównie Antarktyczny Prąd Okołobiegunowy (Dryf Wiatrów Zachodnich) i jego odnoga Prąd Zachodnioaustralijski, a także Prąd Kalifornijski i Prąd Oja-siwo.

Ocean Indyjski: Ciepłe prądy stałe to: Prąd Południoworównikowy, Prąd Madagaskarski, Prąd Mozambicki, natomiast zimne: Prąd Zachodnioaustralijski oraz Dryf Wiatrów Zachodnich.
10 4 10
2010-02-20T19:36:16+01:00
Ocean Atlantycki:
Prądy morskie ciepłe: Północnorównikowy, Karaibski, Antylski, Zatokowy (Golfsztrom), Północnoatlantycki, Norweski, Zachodniogrenlandzki, Gwinejski, Gujański, Południoworównikowy oraz Prąd Brazylijski.
Prądy zimne to: Labradorski, Wschodniogrenlandzki, Kanaryjski, Benguelski, Falklandzki i Dryf Wiatrów Zachodnich.

Ocean spokojny:
Główne prądy ciepłe: Północno- i Prąd Południoworównikowy, Równikowy Prąd Wsteczny, Kuro-siwo, Północnopacyficzny, Aleucki oraz Prąd Wschodnioaustralijski.
Prądy zimne to głównie Antarktyczny Prąd Okołobiegunowy (Dryf Wiatrów Zachodnich) i jego odnoga Prąd Zachodnioaustralijski, a także Prąd Kalifornijski i Prąd Oja-siwo.

Ocean Indyjski:
Ciepłe prądy stałe to: Prąd Południoworównikowy, Prąd Madagaskarski, Prąd Mozambicki.
Zimne: Prąd Zachodnioaustralijski oraz Dryf Wiatrów Zachodnich.
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T19:40:35+01:00
Ocean Atlantycki
ciepłe: Prąd Irmingera, Zatokowy, Północnoatlantycki, Pólnocnorównikowy, Antylski, Karaibski, Gujański, Gwinejski, Południoworównikowy, Brazylijski
zimne: Wschodniogrenlandzki, Zachodniogrenlandzki, Labradorski, Kanaryjski, Dryf Wiatrów Zachodnich, Benguelski

Ocean Indyjski
Ciepłe: Mozambicki, Agulhas, Południoworównikowy, Monsunowy
Zimne: Dryf Wiatrów Zachodnich, Zachodnioaustralijski

Ocean Spokojny
Ciepłe: Wschodnioaustralijski, Południoworównikowy, Alaskański, Aleucki, Kuro Siwo, Północnorównikowy
Zimne: Peruwiański, Dryf Wiatrów Zachodnich, Oja Siwo, Kalifornijski
40 3 40