Odpowiedzi

2010-02-20T19:39:23+01:00
Wys=4dm=40cm
p1=2cm
p2=2*2=4cm

P= (p1+p2)*wys / 2
P= (2+4)*40 / 2 = 120cm^2
Odp. 120cm^2
16 3 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T19:39:45+01:00
H- 4dm - 40cm
a - 2cm
b- 2cm * 2 = 4cm
P - (a+b) * h / 2
P- (2+4) *40 / 2 = 6 *40 / 2 = 240 / 2 = 120cm (kwadratowych)

Odp - Pole tego trapezu wynosi 120cm2
51 4 51
2010-02-20T19:42:52+01:00
H=4dm=40cm
a=2xcm=2cm
b=2x(2x)cm=4cm
P=1/2x40+(2cm+4cm)=120cm2
17 4 17