Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T19:37:47+01:00
Według mnie stwierdzenie iz dobro jest niezniszczalne jest jak najbardziej słuszne. Sądze,iż kazde zło mozna pokonać własną wola. Natomiast dobro pomimo wszystkich złych uczynków jest wieczne.
38 4 38
2010-02-20T19:38:40+01:00
Ja uważam ze dobra nic nie zniszczy .Przeciez jesli bedzimy zle postepowac to i złem zostanie nam odpłacone . A jesli dobrze zostanie nam dobrem odpłacone ; ))
17 2 17