Odpowiedzi

2010-02-20T19:39:00+01:00
Pomagają w rozmnażaniu:wiatr przenosi nasiona a zwierzęta jak np biegają strancają nasiona
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T19:39:37+01:00
Kwiaty moga byc zapylane przez owady, zwierzeta i wiatr
-wiatr rozsiewa nasiona rozdmuchujac
-zwierzeta przenoszc na siersci
-owady zapylajac
Wiatr przenosi nasiona w inne lokacje,zwierzęta spożywają i wydalają w innym miejscu czyli też przenoszą.
Proszę;))Liczę na Naj.!;))..!Myślę że pomogłam.!xDDee
10 4 10
2010-02-20T19:40:05+01:00
Wiatr; możliwe jest rozsiewanie nasion na bardzo daleki obszar, zapewnia rozszerzenie terenu wystepowania populacji
zwierzeta; gdy zjadaja owce wraz z nasinami to w odchodach wydalaja te nasiona i takze roznosza je na dalekie tereny
licze na naj;)
2 3 2