Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T19:43:20+01:00
Zmieszać dobry humor z dobrocią.Dodać szczyptę wyrozumiałości.Ostrożnie wlać odrobinę miłości.Na koniec dodać kroplę serdeczności.Wszystkie składniki dokładnie zmieszać.
10 3 10
2010-02-20T19:51:27+01:00
" Magiczny przepis na udane rodzeństwo" :
1.Do małego garnka dodajemy przedewszystkim odrobine miłosci
2.Następnie delikatnie, aby nie przesadzic dolewamy krople serdecznosci
3.Potem dosypujemy szczypte wyrozumiałosci
4.Dodajemy ogromna kostke dobroci
5.Wlewamy duzo humoru
6.wszystko mieszamy raz w prawo i trzy razy w lewo
7.podajemy tą mieszanke naszemu rodzeństwu i czekamy 1 noc na wspaniałe efekty ;)
Udanego rodzeństwa ! :))
15 4 15