Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T19:43:12+01:00
Obsluga dvd:
1.Wloz kabel do gnizdka
2. Wyjmij z pudelka pilot
3.Wloz plyte i nacisnij przycisk play
4. Wybierz czy ma byc to film z napisami czy z lektorem i nacisnij start filmu
2010-02-20T19:46:40+01:00
1.Wymyśl temat gazetki.
2.Przygotuj potrzebne informacje na ten temat.
3.Ułóż wszystko na tablicy aby zobaczyć jak to będzie wyglądać
4.Przypnij informacje i zdjęcia o danym temacie
2010-02-20T19:48:11+01:00
Gąbka do mazania tablicy.

Instrukcja obsługi:
1. gąbką należy zetrzeć tablicę przed lekcją.
2. po starciu tablicy należy ją wymoczyć w wodzie i to pod bieżącą wodą.
3. po wymoczeniu należy gąbkę wycisnąć i odłożyć na miejsce.
4. gąbkę używać tylko z jej przeznaczeniem.

:)