Odpowiedzi

2010-02-20T19:42:23+01:00
66: 1, 2, 3, 6, 11, 22, 33, 66
90: 1, 2, 3, 5, 9, 10, 15, 30, 45, 90
12 3 12
2010-02-20T19:43:12+01:00
66{1,2,3,4,6,11,22,33,66}
90{1,2,3,5,6,9,10,15,18,30,45,90}
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T19:43:19+01:00
Dzielniki liczby 66: 1, 11, 3, 33, 2, 22, 6, 66
Dzielniki liczby 90: 1, 5, 3, 15, 9, 45, 2, 10, 6, 30, 18, 90
Wspólne dzielniki: 1, 3, 2, 6
16 4 16