Odpowiedzi

2010-02-20T19:43:34+01:00
Dnia ............. odbędzie się spotkanie z wybitnym historykiem teatru specjalistą w dziedzinie twórczości Słowackiego chętnych bardzo zapraszam na to spotkanie w .....(miejcse)........ o godz .....
12 4 12
2010-02-20T19:50:29+01:00
ZAWIADOMIENIE O SPOTKANIU
Dyrektor Teatru Pinezka, Antoni Sakowski,
uprzejmie zaprasza na spotkanie z wybitnym teatrologiem, historykiem teatru i specjalistą w dziedzinie twórczości Juliusza Słowackiego, które odbędzie się w Miejskim Ośrodku Kultury w Brzezince przy ulicy Smolnej 4 o godzinie 17.
Otwarcie drzwi nastąpi na godzinę przed spotkaniem i nie będzie okraszone okazaniem biletu wstępu.
Zapraszamy
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T20:28:29+01:00
ZAWIADOMIENIE
Dnia 27.02.2010r. o godzinie 17:00 odbędzie się spotkanie z wybitnym historykiem teatru, specjalistą w dziedzinie twórczości Słowackiego. Wszystkich chętnych serdecznie zapraszamy do Teatru Wielkeigo im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu.
XYZ
40 4 40