Odpowiedzi

2010-02-20T19:49:15+01:00
Światło- rzeczownik
stanowiła- czasownik
część-rzeczownik
składową- ?
tego- zaimek
przedstawienia- rzeczownik
teatralnego- przymiotnik
w- przyimek
piątek- rzeczownik
o- przyimek
północy - rzeczownik
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T19:53:26+01:00
Światło-rzeczownik
stanowiła-czasownik
część-rzeczownik
składową-przymiotnik
tego-zaimek
przedstawienia-rzeczownik
teatralnego-przymiotnik
w-przyimek
piątek-rzeczownik
o-przyimek
północy -rzeczownik
1 5 1