Odpowiedzi

2010-02-20T19:50:08+01:00
Przestrzega przed wyznawaniem wiary.Trzeba wierzyć tylko w jednego Boga Jezusa Chrystusa.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T19:50:16+01:00
I przykazanie przestrzega aby poza Panem Jezusem nie mieć żadnego innego Boga. Nakazuje ono aby wierzyć, czcić, miłować Pana Boga.
2 5 2
2010-02-20T19:52:06+01:00
Przykazania kierują naszym życiem wspomagają nas w wyborach, zachęcają nas do wybierania dobra a nie zła. Przestrzegają nas jak żyć aby być żbawionym