Odpowiedzi

2010-02-20T19:57:48+01:00
To niemoglibysmy sie poruszac
jesc
spac
chodzic do szkoly
uczyc sie
normalnie funkojonowac
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T20:07:32+01:00
Gdyby nie było grawitacji:
1)Zamiast chodzić po ziemi byśmy latali
2)grając w piłkę piłka nie wróciłaby na ziemię
3)rzeczy takie jak: telefon, książka, plecak, piórnik latałby w powietrzu
4)budynki: szkoły urzędy kościoły nie byłyby przy ziemi tylko około 6-7 metrów nad ziemią
5)pijąc sok byśmy musieli stanąć na głowie bo sok leciałby do góry
6)wody w rzekach lub morza podniosły by się
I to tyle nie wiem jeszcze co dalej xD
Pamiętnik:
Mój pamiętniku!
Dziś był niesamowity dzień!Zaczął się on od 6.30 gdyż musiałam wstać do szkoły.Ja dojeżdżam do szkoły autobusem musiałam wstać tak wcześnie.Oczywiście byłam 10 minut przed autobusem miałam jeszcze trochę czasu więc poszłam do sklepu(był obok przystanku).Tam spotkałam moją koleżankę.Po chwili szłyśmy na przystanek.Po 15 minutach byłyśmy w szkole.Nagle nasz kolega z klasy Hubert oznajmił że nie ma pani od matematyki.Wszyscy się cieszyliśmy,bo to były 2 ostatnie lekcje.Po szkole poszłyśmy z koleżankami na zakupy.Pochodziłyśmy sobie po różnorodnych sklepach ale nic nie kupiłyśmy.Wracając do domu zobaczyłam biednego,malutkiego pieska.Szybszym krokiem wstąpiłam do domu,rzuciłam wszystko i pobiegłam do psiaka.Wzięłam go do weterynarza,a on stwierdził że jest zdrowy.Natychmiast pobiegłam do domu i pokazałam mamie pieska.Moja mama zastanawiała się 2 godziny co zrobić z psem i doszła do wniosku,że skoro jest czysty zdrowy to może u nas zostać.Bardzo się ucieszyłam.Od razu powiadomiłam koleżanki i razem z nimi wymyślałyśmy imię dla mojego psiunia.W końcu zdecydowałam się na imię Lord.To był naprawdę niesamowity dzień!
Mam nadzieję ze pomogłam i jeśli ci się podoba to proszę oceń mnie dobrze:) Pozdroo! xDD
14 4 14
2010-02-20T20:35:50+01:00
Gdyby nie było garwitacji, to:
1. Nie było by możliwe swobodne poruszanie się, gdyż odlatywalibyśmy jak w próżni.
2. Nie można by było budować żadnych budynków.
3. Nie istniałyby opady atmosferyczne.
4. Nie mielibyśmi naszego naturalnego satelity - Księżyca.
5. Nie istaniały by układy słoneczne.
6. Raczej nie powstały by żadne komety, meteoty itp:.
7+8. Nie było by na palnetach światła od gwiazd, bo by ich nie miały. Oczywiście o ile by powstały jakie kolwiek planety, bo w końcu powstają one przez przyciąganie większych ciał niebieskich ( gwiazd )
9. Nie rozwijałaby się cywilizacja człowieka, bo nie mógł by wykonać wielu czynności.
10. Było by problemy z różnymi czynnościamy zyciowymi.

Może być?
10 4 10