1. Łazienka ma wymiary 3,3m na 2,2m. Gospodarze chcą wyłożyć ściany glazurą do wysokości 1,8m. Wybrali płytki w cenie 43zł/m2. Glazurę kupuje się w pudełkach po 1m2. Wynika stąd że:
A. Wystarczy, jeśli kupią 13 m2 glazurą
B. Muszą kupić 20 m2 glazury
C. Kwota 800 zł wystarczy im na zakup płytek
D. Wydadzą ponad 1000zł na zakup płytek

dzięki

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T19:57:10+01:00
2*3,3m*1,8m+2*2,2m*1,8m=19,8m a trzeba 20m2- powierzchnia
20m2*43zł=860zł


Odpowiedź B

Licze na naj
2010-02-20T19:58:02+01:00
2 * 3,3m * 1,8m + 2 * 2,2m * 1,8m = 19,8m2
Odp: B

20 m2 * 43 zl/m2 = 860 zl
  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T19:58:59+01:00
P=2*3,3*1,8+2*2,2*1,8=11,88+5,8=17,68m²
43*17,68=760,24zl
odp C