Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T19:55:59+01:00
1. Czy Pana/Pani praca prznosi duże zyski?
2. Mają Państwo straty?
3. Nie wolłby Pan normalnie pracowac?
4. Co skłoniło Pana do pracy w sadownictwie>
5. Lubi Pan tą pracę?
6. Ma Pna zajęcie przez cały rok?
7. Czy ta praca wymaga wyższego wykształcenia ogrodniczego?
8. Pracuje Pan sam??
9. Ma Pan własy sad? Co pan hoduje?
10. Ma Pan zatrudnonych ludzi do pomocy?
11. Czy praca w sadownictwie się opłaca?
2010-02-20T19:56:17+01:00
1. Prosze w skrocie przedstawic historie sadu?
2.Ilu sedziow tu pracuje?
3.Jakie wydzialy znajduja sie w tutejszym sadzie?
4. Jak wyglada praca sedziego?
5.Jakie sprawy mozna zlatwic w sadzie?
6.Kto zajmuje najwazniejsze stanowisko w sadzie?
7.Czy praca ta wymaga specjalnych predyspozycji psychicznych?
8.Jak szkole nalezy ukonczyc,zeby pracowac w sadzie?
9.Kim jest protokolan?
10.Ile czasu oczekuje sie na sprawe?
11.Na czym polega niezawisłosc sadu?
12. Czy praca w sadzie to raczej rutyna czy przygoda?
13. Co Pania/Pana sklonilo do pracy w sadzie?
14.Czy jest to praca z powolania?