Przeczytaj wypowiedź Ewy. Używając czasowników,nazwij czynności , które lubi Ewa ,oraz te,których nie lubi. Wypisz te czasowniki według wzoru.
txt:
Chodzenie po górach wcale nie sprawa mi przyjemności. Dźwiganie ciężkiego plecaka ,szukanie trasy ,wspinanie się, schodzenie-to nie dla mnie.Omijanie wystających korzeni,głazów,ślizganie się po nie wiadomo czemu wiecznie mokrych ścieżkach,brrr.. Ja wolę beztroskie leżenie na gorącym piasku ,słuchanie szumu przybijających do brzegu fal,wygrzewanie się w słońcu.A wieczorem? Przyglądanie się zachodowi słońca,wałęsanie się po opustoszałym molo,podglądanie rybaków szykujących się do wyjścia na morze. A potem? Czytanie książek ,słuchanie muzyki ,leniuchowanie ,leniuchowanie,leniuchowanie...

Wzór:
Ewa lubi: leżeć (na piasku)
Ewa nie lubi : chodzić ( po górach)

dzięki z góry. :]]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T20:03:57+01:00
Ewa lubi: leżeć (na gorącym piasku)
słuchać (szumu fal)
wygrzewać się (w słońcu)
przyglądać się (zachodowi słońca)
wałęsać się (po molo)
podglądać (rybaków)
Ewa nie lubi:
dźwigać (ciężkiego plecaka)
wspinać się
szukać (trasy)
schodzić
omijać (korzeni, głazów)
ślizgać się
1 5 1
2010-02-20T20:07:11+01:00
Ewa lubi:
beztrosko leżeć na gorącym piasku
słuchać szum przybijających do brzegu fal
wygrzewanie się w słońcu
przyglądać się zachodowi słońca
wałęsać się po opustoszałym molo
podglądać rybaków szykujących się do wyjścia na morze
czytać książki
słuchać muzyki
leniuchować, leniuchować, leniuchować


Ewa nie lubi:
chodzić po górach
dźwigać ciężkiego plecaka
szukać trasy
wspinać się
schodzić
omijać wystających korzeni, głazów
ślizgać się po nie wiadomo czemu wiecznie mokrych ścieżkach


Licze na naj
1 5 1