Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T20:06:33+01:00
Wiara- wierzyć
potęga- potężny
mosiądz- mosiężny
ruch- ruszać
rok- roczny
stół- stole
kot -
las - leśny
zdrada-
2010-02-20T20:07:42+01:00
Wiara-wierzyć
potęga-potężny
mosiądz-mosiężny
ruch-ruszać
rok-rocznie
stół-stolik
las-leśny
zdrada-zdradzać
2010-02-20T20:10:50+01:00
Wierzę, wierzyc
potężny
mosiężny
ruszac,
roczek, roczku
stolik, stole
kocię, kociak
leśny, leśnik
zdradziecki, zdradzic