Które z wymienionych niżej substancji należy rozpuścić w wodzie aby otrzymany roztwór zawierał dwa razy więcej kationów niż anionów?
siarczek potasu• siarczan(VI) magnezu• chlorek magnezu• azotan(V) baru• chlorek glinu• fosforan(V) magnezu• siarczek wapnia• siarczan(VI) ołowiu(II)

2

Odpowiedzi

2010-02-20T20:13:10+01:00
Siarczek potasu- K₂S→ 2 K⁺ + S⁻
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T20:28:43+01:00
Siarczek potasu K2S->2K(+) + S(2-)
1 5 1