Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T20:09:27+01:00
Wiewiórki, lisy, jelenie, zające, sarny
11 2 11
2010-02-20T20:11:50+01:00
- borsuk
- dzik
- niedźwiedź brunatny
- wilk
- lis
- sarna
- łoś
- jeleń
- żubr
- kuna leśna
9 4 9
2010-02-20T20:22:37+01:00
Wiewiórka,
sarna,
żbik,
lis,
sowa,
borsuk,
mysz leśna,
dzięcioł,
zaskroniec,
daniel,
jenot,
szop pracz,
piżmak,
dzik,
puszczyk,
łoś,
zając bielak,
suseł,
żołn,
kozica,
świstak,
szczur,
wróble,
rysie,
żbik,
niedźwiedź
8 4 8