Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T20:11:17+01:00
Król polski - Zygmunt I Stary (1506-1548) z dynastii Jagiellonów
oraz Albrecht Hohenzollern - książę pruski, wcześniej Wielki Mistrz Krzyżacki
1 5 1
2010-02-20T20:12:58+01:00
Na obrazie są postacie hostoryczne takie jak :
- Zygmunt Stary
- Zygmunt August
1 1 1
2010-02-20T22:26:24+01:00
Król polski - Zygmunt I Stary (1506-1548)
i
Albrecht Hohenzollern
Chyba to wszyscy
1 1 1