Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T20:14:42+01:00
6000zl - 100%
6840zl - x%

x = 6840 zl * 100% / 6000zl = 114%

odp: oprocentowanie wynosiło 14%.
2 3 2
2010-02-20T20:16:10+01:00
100% - 6000
x - 6840

6000x = 684000/6000
x = 114%
114% - 100% = 14 %
1 5 1
2010-02-20T20:18:54+01:00
D = 6840- 6000 = 840 (zł)

840/6000 * 100% = 14%

Odp :Oprocentowanie pożyczki w skali roku wynosi 14 %.
1 5 1