Powodzenia xD kto miał więcej niż 5 z majcy nieh odpowie lub zna odpowiedzi na pytania(:
znajdź liczbę trzycyfrowa ktora spelnia następujace warunki
a jest podzielna przez2 ale nie jest przez 9
b jest podzielna przez 3 i 5 i jest parzysta
jest podzielna przez10 i jest podzielna prze3
a jej cyfrą setek jest 4 (4..??)


z kturego zestawu cyfr na pewno nie można ułożyć trzycyfrowej liczby pierwszej?? zaznacz[ty napisz mi]i wyjaśnij dlaczego.
a) 2,3,4 b 0,4,6, c)1,3,7

Pewną liczbę można przedstawić w postaci takiego iloczynu liczby pierwszych :
5x7x11. Wpisz jej wszystkie dzielniki (jest ich 8)

znajdź liczbę cztero cyfrową , która spełnia następujące warunki:

a)jest podzielna przez3 ale nie podzielna przez2 a suma jej cyfr jest parzysta.
b jest podzielna przez 3, ale nie przez 9 i 2 a suma cyfr jest nie parzysta .
c)jest podzielna przez 9 i 2 a ponadto suma jej cyfr jedności i setek jest parzysta oraz suma jej cyfr dziesiątek i tysięcy jest parzysta
powodzenia xD kto miał więcej niż 5 z majcy niech odpowie lub zna odpowiedzi na pytania(:

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T20:31:52+01:00
1
a ) 251
b) 30
c) 420

2. odp b, ponieważ wszystkie cyfry są parzyste tzn, że mają więcej niż 2 dzielniki.

3. 5; 7; 11; 55; 77; 35 ; 1; 385

4.
a) 3333
b) 2571
c) 3672
2010-02-20T20:32:21+01:00