Odpowiedzi

2010-02-20T20:25:45+01:00
Podczas gotowania kwaśnych potraw w naczyniach aluminiowych wydziela się glin - pierwiastek, który ma niekorzystny wpływ na ludzki organizm. Pozdrawiam.
33 1 33
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T20:27:19+01:00
Ponieważ część aluminium [glinu] może rozpuścić się w kwasach. Natomiast ten metal ciężki [glin] jest b. niezdrowy - może wywoływać chorobę Alzheimera [w przyszłosci]. Tak samo nie wolno dodawać cytryny, do parzącej się herbaty [dopiero po wyjęciu torebki], ponieważ kwasek cytrynowy też może lekko rozpuścić alluminium zawarte w czarnej herbacie - to samo z majerankiem -> nie wolno dawać go za dużo do kwaśnych potraw .licze na naj:D
27 4 27
2010-02-20T20:34:01+01:00
Ponieważ uwalniają się jony glinu,które niekorzystnie wpływają na organizm człowieka. Powoduje chorobę Alzheimera.
39 3 39