Odpowiedzi

2010-02-20T20:34:02+01:00
GIMP, korzystaj z tutoriali.
1 5 1
2010-02-20T20:34:42+01:00
PhotoSpace . albo http://shanegerhanazigzag.multiply.com/photos/album/11
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T23:07:42+01:00
W paincie lub wejdz na tą strone http://www.przerabianie.pl/
i sam przerobi ci albo w Photoshopie

Chcesz to za to daj mi pkt i za nastepne zad jakei będzie to do przerobienia to ci przerobie :)