Nasz Pan od Matmy lubi zadawać nam takie rózne łamigówki. Oto jedna z nich:

W poniedzialek temperatura wynosi 2 stopnie Celsjusza, a we wtorek jest 2 razy cieplej. Ile stopni jest we wtorek?

Ostrzegam! Nie jest to odpowiedź 0 stopni, bo juz mówiłam Matematykowi i powiedział, że będzie to tak wysoka temperatura, w której żaden człowiek nie zdołałby przeżyć. Więc tak pytam z czystej ciekawości :)

2

Odpowiedzi

2010-02-20T20:35:07+01:00
Poniedzialek - 2 stopnie C
Wtorek - 2*2=4 stopnie C



Nie moze wyjsc inaczej :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T20:38:54+01:00
W poniedziałek 2 stopnie C
we wtorek 2 razy więcej
2*2= 4 stopnie.
innego rozwiązania nie widzę ...
pozdrawiam. ^^