Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T20:34:53+01:00
A (a:)
b (be:)
c (tse:)
d (de:)
e (e:)
f (ef:)
g (ge:)
h (ha:)
i (i:)
j (jot)
k (ka:)
l (el)
m (em)
n (en)
o (o:)
p (pe:)
q (ku:)
r (er)
s (es)
t (te:)
u (u:)
v (fau)
w (ve:)
x (iks)
y (ypsilon)
z (tset)
a (a:)b (be:)c (tse:)d (de:)e (e:)f (ef:)g(ge:)h (ha:)i(i:)j(jot)k(ka:)l (el)m (em)n (en)o (o:)p (pe:)q (ku:)r (er)s (es)t (te:)u (u:)v (fau)w (ve:)x (iks)y (ypsilon)z (tset)
myŚLĘ ŻE DOBRZE
2010-02-20T20:36:06+01:00
A (a:)b (be:)c (tse:)d (de:)e (e:)f (ef:)g(ge:)h (ha:)i(i:)j(jot)k(ka:)l (el)m (em)n (en)o (o:)p (pe:)q (ku:)r (er)s (es)t (te:)u (u:)v (fau)w (ve:)x (iks)y (ypsilon)z (tset)

chyba
a (a:)
b (be:)
c (tse:)
d (de:)
e (e:)
f (ef:)
g (ge:)
h (ha:)
i (i:)
j (jot)
k (ka:)
l (el)
m (em)
n (en)
o (o:)
p (pe:)
q (ku:)
r (er)
s (es)
t (te:)
u (u:)
v (fau)
w (ve:)
x (iks)
y (ypsilon)
z (tset)