Dopisz wyrazy podstawowe i pochodne.
plan---->.....planowac--------->......zaplanowany
bawic sie-------->.......zabawa-------->......zabaweczka
......nauczyc-------->.....-------->nauczycielka
....--------->wozic------>...--------->przewóz
reka--->.....-------->zareczyc----------->....
...----------->zascianek
pisac------------>...---------->napis

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T20:37:05+01:00
Dopisz wyrazy podstawowe i pochodne.
plan---->.....planowac--------->......zaplanowany
bawic sie-------->.......zabawa-------->......zabaweczka
......nauczyc-------->nauczyciel-------->nauczycielka
wóz--------->wozic------>...--------->przewóz
reka--->ręczyć-------->zareczyc----------->poręczyć
ściana----------->zascianek
pisac------------>pismo ---------->napis
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T20:38:58+01:00
Plan---->plany ----planowac--------->zaplanową------zaplanowany
bawic sie-------->zabawić-------zabawa-------->.zabawka------.zabaweczka
uczyć------.nauczyc-------->.nauczyciel-----.-------->nauczycielka
------->wozic------>wóz--------->przewóz
reka--->ręczyć-------->zareczyc----------->poręczyć
za ścianą----------->zascianek
pisac------------>napisane---------->napis