Odpowiedzi

2010-02-20T20:36:59+01:00
Serdecznie zachecam do kupienia gramofonu.
jest to urzadzenie do dtwarzania dzwieków;)
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T20:37:27+01:00
Reklama zachęca do zakupyu produktu , dostarcza informacje na temat produktu i ma wpływ na konstumenta
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T20:39:42+01:00
Reklama

,,Wracamy do gramofonu!"
Doskonała okazja! Tylko teraz mogą Państwo cieszyć się całkowitym pięknem muzyki za pomocą tejże cudownego gramofonu! Za pomocą specjalnych płyt, każdy uzyska specjalny efekt! Ten relaks przy muzyce kosztuje tylko 99,99 zł. W pakiecie znajduje się 5 płyt gramofonowych, gratis! Czy ktoś odmówi sobie takiej przyjemności? Kup go!
3 3 3