Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T20:40:27+01:00
1.Polska:
-Częstochowa
-Piekary Śląskie
-Licheń
Europa:
-Notre Dame
-Watykan
2 4 2
2010-02-20T20:41:11+01:00
W współczesnych to napisałam film Karol - człowiek który został papierzem a w dawnych napisałam Drzwi Gnieźnieńskie , Kodeks Synajski , Bazylika św. Piotra na Watykanie i Bogurodzica czyli najstarsza polska pieśń religijna mam nadzieje że pomogłam