Odpowiedzi

2010-02-20T20:53:20+01:00
najlepiej w nauce to sie sprawdza moim za\daniem
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T20:55:21+01:00
Z przedmiotów codzennego użytku tj. tvitp. lub środków transportu itp.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T20:59:14+01:00
Staram sie poznawac inne kultury oraz integruje sie w nie ....
biore udzial w roznych akcjach charytatywnych
nie podzilam zachowan rasistowskich oraz staram sie z tym walczyc...
1 5 1