Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T20:43:51+01:00
Uważam, że każdy Polak powinien znać historię swojego kraju ponieważ, gdy jej nie zna, nie może być dumny z bycia Polakiem. A jeśli człowiek nie jest dumny z bycia Polakiem to nie jest także patriotą, a patriotyzm to jedna z najważniejszych ludzkich cech.


Liczę na naj :)
18 3 18
2010-02-20T20:51:29+01:00
Poniewaz tu sie urodzilismy,stad pochodzimy,tu stawiamy pierwsze kroki,uczymy sie literek i powinnismy znac choc troche historii z miejsca gdzie znajduja sie wszystkie nasze wspomnienia...powinnismy wiedziec rozne informacje ,bo wspolczesni ludzie nie interesuja sie swoja ojczyzna nie wiedza jak powstala,co przechodzila a jestesmy jej to winni..dla nas przetwala i dla nas jest,dla nas istnieje..
mam nadzieje,ze pomoglam;D
31 3 31