Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T20:44:46+01:00
Np. Jak są traktowani w Polsce i na świecie ludzie o innym kolorze skóry, o innym wyznaniu.
1 5 1
2010-02-20T20:46:33+01:00
Emocje i uczucia. Jak inni ludzie, bliskie nam osoby wpływają na nasze życie.
1 5 1
2010-02-20T21:00:01+01:00
Tematy:
DE JAVU - REALNE ODCZUCIE CZY WYMYSŁ NASZEJ PODŚWIADOMOŚCI

ELEMENTY PRZEMOCY W BAJKACH DLA DZIECI - UKRYTE SZCZEGÓŁY CZY RAŻĄCE BŁĘDY

ŚCIĄGANIE MUZYKI Z INTERNETU - powinno być karane za brak szacunku dla ciężkiej pracy artystów czy łatwy sposób na poznanie twórczości artystów, niskim kosztem i bez zahamowań
1 5 1