PYtanie dotyczace lektury "Maly ksiaze" a pytanie brzmi tak:

Jak zachował się Mały Ksiąze, po tym jak zobaczył, że róza nie jest jedyna na tym swiecie?

Bo ona mu powiedziala ze jest tam jedyna co nie? I potem dowiedzial sie ze jednak nie jest jedyna.

Kilkuzdaniowa odpowiedz ;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T20:46:10+01:00
Mały Książę bardzo się rozczarował. Myślał, że jego różą jest wyjątkowa, jedyna w swoim rodzaju, a przede wszystkim tylko jedna na świecie. Poza tym Mały Książę poczuł się okłamany przez swoją różę, która cały czas wykorzystywała go i okłamywała (choćby nawet to skąd tak naprawdę przybyła)
2010-02-20T21:10:50+01:00
Mały książę bardzo się zdziwił oraz bardzo rozczarował.Myślał, że jego róża jest wyjątkowa, że drugiej takiej na świecie nie ma.Czuł niepewność.