Nasz Pan od Matmy lubi zadawać nam takie rózne łamigówki. Oto jedna z nich:

W poniedzialek temperatura wynosi 0 stopni Celsjusza, a we wtorek jest 2 razy cieplej. Ile stopni jest we wtorek?

Ostrzegam! Nie jest to odpowiedź 0 stopni, bo juz mówiłam Matematykowi i powiedział, że będzie to tak wysoka temperatura, w której żaden człowiek nie zdołałby przeżyć. Więc tak pytam z czystej ciekawości :)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T20:47:46+01:00
0*C = 273K

273K*2=546K
546K=273*C
1 5 1
2010-02-20T20:50:13+01:00
Może trzeba zamienić te stopnie na Kelvina? 0 stopni=273 K. xd