Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T20:50:40+01:00
-dzwiek
-kolorystyka
-kreatywnosc
-ruch
-wzajemny dialog
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T20:52:20+01:00
1.Rysunki mają być barwne i kolorowe.
2.Treść programu ma zachęcać dzieci do zabawy i nauki.
3.Bohaterowie mogą być mówiącymi zwierzętami (albo czymś podobnym),żeby zachęcały dzieci do oglądania.
4.Bohaterowie powinni podawać wzór dzieciom.
5.Dzieci także lubią piosenki na początku i końcu bajki, więc można je dodać.

2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T20:55:22+01:00
1. Należy zmodyfikować tak program by dzieci i młodzież mogła się z niego więcej nauczyć.
2.Usunąć przemoc.
3.Sprawić by poprzez oglądanie bajek dzieci i młodzież uczyła się prawidłowych zachowań społecznych.
4.Poprzez bajki trzeba zachęcać dzieci do rozwijania się, poprzez proponowanie ciekawych zainteresowań( a nie np.zbieranie pokemonów!)
5.Bajki powinny być zawsze dopasowane do konkretnej grupy wiekowej , a nie robione pod kątem jak największej oglądalności.
6.Bajki powinny być interesujące, pobudzające wyobraźnię i inteligencje dzieci i młodzieży.
2 4 2