Mam zainstalowane dwie przeglądarki.Mozilla Firefoxs i Internet Explorer. I na mozilli na profilu nasza klasa zniknęły wszystkie zdjęcie moich znajomych. Wszystko jest dobrze tylko nie wyświetlają mi się zdjęcia i nie widać ich na miniaturce.Zainstalowałam to przeglądarkę jeszcze raz i nic nie pomogło, na Internet Explorer śą zdjęcia, ale bardzo by mi zależało żeby były tez na Mozilli. Może ktoś wie co się stało i jak to naprawić :) Dam najlepszą

3

Odpowiedzi

2010-02-20T20:55:42+01:00
Odinstaluj zainstaluj jeszcze raz
powinno pomoc
pozdro
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T20:56:41+01:00
Potrzebujesz sterowników odpowiadających twojemu systemowi. Ale szczerze mówią lepsze jest Chrome możesz ściągnąć to z google.
2010-02-20T21:16:27+01:00