Odpowiedzi

2010-02-20T21:05:16+01:00
Ocena-szóstka
działanie- dzielenie
jednostka czasu- sekunda
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T21:06:02+01:00
Jednostka pola powierzchni na 6 liter=hektar
znak"-"czytamy...na 5 liter=minus
jednostka czasu na 7 liter=godzina
ocena na 7 liter=stopień
dzialanie na 9 liter=dodawanie
1 5 1
2010-02-20T21:08:59+01:00
1hektar
2minus
3godzina
4jedynka, czwórka, szóstka
5....
1 5 1