Odpowiedzi

2010-02-20T21:07:24+01:00
Kwadrat sumy:

(a+b)^2 = a^2+2ab+b^2\;

Kwadrat różnicy:

(a-b)^2 = a^2-2ab+b^2\;

Różnica kwadratów:

a^2-b^2 = (a+b)(a-b)\;


1.
a)2x2+3xy-3
b)6xy-6x+3y
1 2 1
2010-02-20T21:07:33+01:00
2. (a+b)do kwadratu = a kwadrat + 2ab + b kwadrat
(a-b)do kwadratu = a kwadrat - 2ab + b kwadrat
(a+b) * (a-b) = a kwadrat - b kwadrat

kwadrat - do potęgi drugiej
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T21:28:12+01:00
1.
(3x2 - 2xy) + (.......) = 5x2 + xy - 3
2x2+3xy-3
(.......) - (5xy - 5x + 3y) = xy - x
6xy-6x+3y

2.
kwadrat sumy
(a+b)² = a² + 2ab + b²
kwadrat różnicy
(a-b)² = a² - 2ab + b²
sześcian sumy
(a+b)³ = a³ + 3a²b + 3ab² + b³
sześcian różnicy
(a-b)³ = a³ - 3a²b + 3ab² - b³