Odpowiedzi

  • P11
  • Początkujący
2010-02-20T21:11:46+01:00
Na w ;jajka ,wędline święconą , chleb święcony itd , a na BN. opłatek ,karpia ,barszcz czerwony z uszkami , babke , miód z chałką ,żurek ,groch ,fasolke itd...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T21:14:24+01:00
Boże Narodzenie:
W dzięn przed jest wigijlia i dizelimy sie oplatkeim
O gdzinie 24:00 idziemy na pasterke, jemy barszcz, karpia, uszka pierogi ktrokiety.
Świętujemy z rodzina, no nie wiem cos jeszc ze z zycia wziete wez
Wielkanoc
W dzien przed idziemy do kościała by poświęcic pokarm
jajak, sol pieprz siwecimy, babke, kilbaske
2 3 2
2010-02-20T21:14:56+01:00
W:
barsz weiß, Ei-kampagnen, Święconka,
BN:
Karpfen, einen Fisch in der griechischen, Knödel mit Pilzen, nicht essen das Fleisch