Odpowiedzi

2010-02-20T21:24:19+01:00
Http://zadane.pl/zadanie/493460 tutaj masz
2010-02-20T21:25:05+01:00
Ponieważ są w miarę łatwo dostępne, a pod wzgelami odżywczymi - zawierają skrobie, która jest niezbędna do funkcjonowania organizmu. Więc jedząc codziennie porcję ziemniaków oraz inne produkty dostarczamy organizmowi związków odżywczych.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T21:26:03+01:00
Ziemniaki staly sie jedna z najbardziej popularnych roslin na swiecie. Mysle, ze miedzy innymi dlatego , ze nie potrzeba przy nich duzo robic. Nie potrzebuja dobrej gleby ani duzo wody. Sa takze bardzo lubiane przez ludzi :):)




Mam nadzieje ze pomoglam :) ;***