Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T21:24:55+01:00
W momencie kiedy w naszym życiu pojawiają sie problemy. Zaczynamy przypominać sobie o Bogu i prosić o pomoc... W momencie krytycznym. Kiedy wydaje sie, że nic nie może pomóc...
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T21:25:18+01:00
W kościele podczas mszy świętej oraz komunii św i spowiedzi
1 4 1
2010-02-20T21:26:42+01:00
W takich okolicznościach jak długie samotne przemyślenia, zaduma, gdy jest się na granicy śmierci czy cos, jesli czegos sie bardzo potrzebuje..
1 5 1