Odpowiedzi

2010-02-20T21:32:44+01:00
Ob=2a+2a+3a
2a+2a+3a=21
7a=21/:7
a=3
Czyli ramiona mają 2*3=6, a podstawa 3*3=9
Wysokość (b) poprowadzona do połowy podstawy z Pitagorasa
c²=a²+b²
6²=(4,5)²+b²
b²=36-20,25=15,75
b=√15,75
P=½*9*√15,75=4,5√15,75
Odp. Pole trójkąta wynosi4,5√15,75

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T21:40:07+01:00
2x+y=21
2y=3x

y=21-2x
2(21-2x)=3x
42-4x=6x
42=6x+4x
42=10x/:10
x=4.2

8.4+y=21
y=21-8.4
y=12.6
x=4.2
1 1 1