Czy możecie mi sprawdzić i ewentualnie poprawić to zadanie
⅓*(⅞+1,5-0,75)=⅓*(0,375+1,5-0,75)=⅓*1,125=0,375

(2\5÷2⅓)*(4 ¹\3 - 1³\4 )+1,35÷2,7=(2/5:7/3)*(4 4/12-1 9/12)+0,5=(2/5*3/7)*2 7/12+0,5=
=6/35*31/12+0,5=1/35*31/2+0,5=31/70+35/70=66/70=33/35

2

Odpowiedzi

2009-10-15T12:49:26+02:00
⅓*(⅞+1,5-0,75)=⅓*(0,875+1,5-0,75)=⅓*1,625=0,5416(6)
w pierwszym pomyłka 7/8 to 0,875
drugie dobrze
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-15T12:58:02+02:00
1/3*(7/8+1,5-0,75)=1/3*(0,875+1,5-0,75)=1/3*1,626=1/3*225/100=75/100=0,75

Drugie dobrze!