Oto cechy rozmaitych dzieł sztuki:
dynamika kompozycji, iluzja rzeczywistości, uproszczenie kształtów, deformacja, wyrazisty kontur, barwy lokalne, ograniczenie środków wyrazu, liczne kontrasty, wielość szczegółów
Przyporządkuj powyższe cechy trzem wymienionym niżej hasłom:
REALIZM
EKSPRESJA
SYNTEZA

2

Odpowiedzi

2010-02-20T21:52:56+01:00
Ekspresja:dynamika kompozycji,wyrazisty kontur,deformacja, wielość szczegółów

realizm:graniczenie środków wyrazu,iluzja rzeczywistości

synteza:liczne kontrasty,uproszczenie kształtów,
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T22:03:24+01:00
REALIZM odnosi się do:
iluzja rzeczywistości, wielość szczegółów, liczne kontrasty


EKSPRESJA:
deformacja, dynamika kompozycji, wyrazisty kontur,


SYNTEZA:
ograniczenie środków wyrazu, uproszczenie kształtów, barwy lokalne
3 5 3