Odpowiedzi

2010-02-20T21:53:42+01:00
"Połóż mię jak pieczęć na twoim sercu,
jak pieczęć na twoim ramieniu,
bo jak śmierć potężna jest miłość..."

"Mocna jako śmierć jest miłość, twarda jako piekło jest zazdrość"

"Wielkie wody nie ugaszą miłości, a strumienie nie zaleją jej."

"O jakożeś piękna, i jako wdzięczna, o miłości przerozkoszna!"

"Miłość mocna jest jako śmierć, twarda jako grób..."

"...miłość jest słodsza niż wino!"

" Nie budźcie i nie płoszcie miłości,
dopóki sama nie zechce!"

Wybieraj co Ci się podoba:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T21:58:48+01:00
"Wprowdził mnie do domu wina, i sztandarem jego nade mną jest miłość"2,4

"Jak piękna jest miłość twoja, siostro ma, oblubienico, o ileż słodsza jest miłość twoja od wina, a zapach olejków twych nad wszystkie balsamy"4,10

"Połóż mię jak pieczęć na twoim sercu, jak pieczęć na twoim ramieniu, bo jak śmierć potężna jest miłość, a zazdrość jej nie przejednana jak Szeol" 8,6

"Wody wielkie nie zdołają ugasić miłości, nie zatopią jej rzeki"8,7

"Jeśliby kto oddał za miłość całe bogactwo swego domu, pogardzą nim tylko" 8,7