Proszę tylko o przetłumaczenie. Oczywiście jak ktoś umie!

1.Wstaję o godzinie siódmej rano.
2.Niemiecki mam dzisiaj o godzinie 12.
3.O której masz dzisiaj niemiecki?
4.Dziękuję i przepraszam, że nie mogę przyjść.
5.Muszę posprzatać swój pokój.

Pilne!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T21:41:20+01:00
1. Ich stehe um sieben Uhr morgens.
2. Ich habe eine deutsche heute um 12
3. Was haben Sie jetzt ein Deutscher?
4. Danke und sorry, dass ich nicht kommen kann.
5. Ich muss Ihr Zimmer sauber.

liczę na naj
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T21:42:39+01:00
1. Ich stehe um sieben Uhr morgens.
2. Ich habe eine deutsche heute um 12
3. Was haben Sie jetzt ein Deutscher?
4. Danke und sorry, dass ich nicht kommen kann.
5. Ich muss Ihr Zimmer sauber.
2010-02-20T21:46:12+01:00
1.Ich wache auf um sieben Uhr morgens. 2.Niemiecki ich heute bin bei 12 3.O, die heute Deutsch haben? 4.Danke und bedauere, dass ich nicht kommen kann. 5.I sauber Ihrem Zimmer.