Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T21:46:27+01:00
Od czasu do czasu miewam zjawisko Deja Vu, często zastanawiam się po tym zdarzeniu gdzie i kiedy jakaś rzecz mi się przydarzyła. Gdy doświadczam Deja Vu czuję lekki niepokój, a czasem nawet strach w przypadku gdy słyszę te same słowa od wielu ludzi. Uważam, że Deja Vu mimo, iż jest nieco przerażające, jest ciekawym zjawiskiem i warto je przeżyć choć raz.

2010-02-20T21:48:28+01:00
Deja Vu jest to zjawisko które czujemy że już to kiedyś było. Np. miałaś sen że dostałaś 5 a pani(pan) oddał sprawdzian i dostałaś 5,albo przyśniły ci się pytania. Ja często miewam Deja vu przeważnie śnią mi się odpowiedzi lub pytania na sprawdzian w moim przypadku jest to dobre. I w każdym przypadku raczej jest dobre.