Odpowiedzi

2010-02-20T21:47:45+01:00
Deltowe : Jukon , Odra, Wisła, Amazonka , Dunaj
lejkowe: Św. Wawrzyńca , Kongo , Loara, Sekwana, La Plata
10 4 10
2010-02-20T21:48:07+01:00
Deltowe:

Ganges, Missisipi, Orinoko , Wołga , Nil

Lejkowe:
Sekwana, Tag , Łaba , Tamiza , Loar

:) mam nadzieje że pomogłam
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T21:50:18+01:00
Delty :Ganges z Brachmaputrą,Misisipi,Orinoko,Wołga,Nil,Pad,Wisła
Ujścia lejkowe: Garonna,Loara,Tamiza,Tagu,Sekwana,Gambii,Łaba
15 3 15