Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T22:14:57+01:00
Gaz ziemny ma wiele zalet m.in dlatego wzrasta jego znaczenie jego zaletami są :

-jest bardzo ekologiczny gaz ziemny jest surowcem mineralnym znajdującym się w skorupie ziemskiej w postaci złóż lub w postaci rozpuszczonej w wodach podziemnych i ropie naftowej.

-nie zanieczyszcza środowiska gdyż spala się bez wytwarzania popiołu i sadzy

-podczas spalania wytwarzają się śladowe ilości związków siarki oraz azotu,

-posiada względnie niską cenę

-jest gazem bezpiecznym w użytkowaniu jest gazem nietrującym i łatwo wyczuwalnym, jego gęstość jest mniejsza od gęstości powietrza co umożliwia łatwą wentylację pomieszczeń

-posiada wysoką i stałą wartość opałową istotną przy opalaniu kotłów i pieców grzewczych

-obsługa urządzeń gazowych jest nieskomplikowana i zapewnia dowolne regulowanie temperatur

-komfort związany z ciągłością dostaw, nie trzeba transportować

-brak konieczności magazynowania
3 5 3
2010-02-20T22:17:51+01:00
-wysoka kaloryczność
-niska cena( w porównaniu z innymi surowcami energetycznymi)
-dostępność
-nie zanieczyszcza środowiska
1 5 1