Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T21:55:58+01:00
1. Podczas walki z rybą nie poddał się mimo bulu i słabości.
2.Pomimo długiej przerwy w nic nie złowieniu nie tracił optymizmu
3. Pomimo tego że wiedział że przegra z rekinami to i tak walczył

mam nadzieję że będzie naj
10 4 10
2010-02-20T21:58:12+01:00
Santiago nigdy sie nie poddawal
wlasnie lektura stary czlowiek i morze
Santiago byl gotowy na wszystko
7 2 7