Odpowiedzi

2010-02-20T22:05:33+01:00
1.
siły niemieckie były wrecz ogromne w porównaniu do sił polskich.

mniej wiecej było tak ze siły lotnicze liczyły koło 2 mln, a polskie 2 tys.

wiec róznica jest ogromna.
słabościa polaków było to że nie mielismy nowego wyposazenia, były stare czołgi, karabiny itp.

a na to drugie nie wiem jak odp ;(


pozdrawiam

polecam sie naprzysłosc i licze na naj ;p
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T22:10:59+01:00
1.
No to tak :
Niemcy:
Piechota : 1,6 mln
Artyleria : 10500
Lotnictwo : 1540
Czołgi : 2700
Flota : 315 tys. ton DWT
Polska:
Piechota : 1,05 mln
Artyleria : 2837
Lotnictwo : 544
Czołgi : 475
Flota : 17
Słabość polskiej armii polegała na tym, że nie byli oni wyposażeni w dobry sprzęt.

2.Sojusznicy wobec Polski zachowali się nie fair, ponieważ wogóle nie zostali wsparci..
5 4 5