Odpowiedzi

2010-02-20T22:08:05+01:00
Wejdz na www.goin.pl tam jest wszystko potrzebne do zrobienia prasówki.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T22:10:48+01:00
W tegorocznym orędziu na Wielki Post Papież pisze o złudzeniu samowystarczalności, które jest konsekwencją grzechu pierworodnego. Zaznacza, że nawrócić się do Chrystusa, wierzyć w Ewangelię oznacza uświadomić sobie i zaakceptować własny brak – brak innych i Boga...

Papież podkreślił w encyklice Deus Caritas est, że krzyż to miłość w swej najbardziej radykalnej formie. Najpełniejszą odpowiedź na pytanie, dlaczego Bóg, który jest miłością, wysyła Swego Syna na krzyż daje sam Jezus...

Liderzy ruchów i stowarzyszeń katolickich wymienią się 20 lutego w Warszawie swoimi doświadczeniami ewangelizacji. Prawdę o obecności Boga w świecie musimy ciągle na nowo uświadamiać sobie i pomagać innym ją odkrywać – podkreślają.

– Chcemy nie tylko wsłuchiwać się w tegoroczny program duszpasterski „Bądźmy świadkami Miłości”, ale go urzeczywistniać w życiu codziennym – zapowiada Regina Pruszyńska, przewodnicząca Ogólnopolskiej Rady Ruchów Katolickich (ORRK). – Podczas spotkania sobotniego chcemy poznać świadków Królestwa Bożego w świecie – członków ruchów i stowarzyszeń, ludzi zaangażowanych w ewangelizację w rodzinie i przez rodzinę, zaangażowanych w służbę ubogim. Wsłuchamy się też w świadectwa życia osób pracujących w środowisku szkolnym, politycznym, gospodarczym, w świecie kultury oraz świadectwa dziennikarza i sportowca – wymienia.

5 5 5
2010-02-20T22:25:41+01:00
Ww.goin.pl <------- zapraszam

;))